630– 820 Schodzenie się dzieci do przedszkola, Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
820– 835 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawa ruchowa.
835– 845 Przygotowanie do śniadania.
845– 900 Śniadanie.
900– 1015 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą, zabawy w jęz. nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem.
1015-1130 Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali, zabawy ruchowe.
l l30-1145 Przygotowanie do obiadu.
1145-1215 Obiad.
l215-1415 Leżakowanie.
1415-1430 Przygotowanie do podwieczorku,
l430-1445 Podwieczorek.
l445-1630 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.
630-800 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
800-820 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.
820-835 Ćwiczenia poranne.
835– 845 Przygotowanie do śniadania.
845– 900 Śniadanie.
900– 1030 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą. Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela, zabawy i zajęcia ruchowe, rytmika, zabawy w jęz. nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem. Religia (6 – latki).
1030-1130 Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu (np. w ogrodzie, na boisku, w parku) lub w sali, ćwiczenia gimnastyczne.
1130– 1145 Przygotowanie do obiadu.
1145– 1215 Obiad.
1215-1245 Ćwiczenia relaksacyjne.
1245-1415 Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym.
1415-1430 Przygotowanie do podwieczorku.
1430-1445 Podwieczorek.
1445-1700 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach.
Przedszkole nr 3 w Płońsku jest właśnie takim miejscem, w którym panuje wspaniała atmosfera i pomimo upływu lat pamięć o nim jest wciąż żywa.
Wszyscy pracują wspólnie dla dobra najmniejszych, których poczucie bezpieczeństwa, radość w oczach i chęć przebywania z nami stają się priorytetami w naszej pracy.