Czym zajmuje się przedszkole

Jesteśmy placówką oświatową. Zajmujemy się edukacją, wychowaniem i opieką dzieci w wieku 2,5 – 6 lat.
Kontakt z pracownikami Przedszkola Nr 3 w Płońsku
Przedszkole pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 17.00.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 23 662 26 10.
Możesz wysłać e-mail na adres: przedszkole3@plonsk.pl lub listownie na adres: Przedszkole Nr 3 ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk
Żeby załatwić sprawy w przedszkolu:
Możesz napisać pismo i wysłać je na adres:
Przedszkole Nr 3
Ul. Wolności 18
09-100 Płońsk
Możesz przynieść pismo do Kancelarii lub Gabinetu Dyrektora przedszkola.
Jak trafić do Przedszkola Nr 3 w Płońsku
Wchodzisz wejściem głównym od ul. Wolności.
Gdy wejdziesz do środka zobaczysz po lewej stronie Kancelarię, a po prawej Gabinet Dyrektora.
Tu pracownik pomoże Ci załatwić sprawy.
Informacja dla osób z niepełnosprawnością ruchową:
Jeśli przyjedziesz do nas autem
Zaparkuj naprzeciw budynku placówki, od strony ul. Wolności na miejscach wyznaczonych do parkowania.
Masz prawo wstępu do urzędu z psem asystującym
Jeśli jesteś osobą niepełnosprawną możesz wejść do placówki z psem asystującym. Pies musi mieć uprząż i certyfikat potwierdzający status psa asystującego. Musisz mieć także przy sobie zaświadczenie o szczepieniach weterynaryjnych psa. Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za szkody wyrządzone przez psa asystującego.
Skrót klawiszowy Alt+R: odczyt zaznaczenia albo przełączenie odczytu całej strony. Po zaznaczeniu tekstu pojawi się przycisk „Włącz czytanie zaznaczonego tekstu” obok zaznaczenia.