Czym zajmuje się przedszkole

Jesteśmy placówką oświatową. Zajmujemy się edukacją, wychowaniem i opieką dzieci w wieku 2,5 – 6 lat.

Kontakt z pracownikami Przedszkola Nr 3 w Płońsku

Przedszkole pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30 do 17.00.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 23 662 26 10.

Możesz wysłać e-mail na adres: przedszkole3@plonsk.pl lub listownie na adres: Przedszkole Nr 3 ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk

Żeby załatwić sprawy w przedszkolu:

Możesz napisać pismo i wysłać je na adres:

Przedszkole Nr 3

Ul. Wolności 18

09-100 Płońsk

Możesz przynieść pismo do Kancelarii lub Gabinetu Dyrektora przedszkola.

Jak trafić do Przedszkola Nr 3 w Płońsku

Wchodzisz wejściem głównym od ul. Wolności.

Gdy wejdziesz do środka zobaczysz po lewej stronie Kancelarię, a po prawej Gabinet Dyrektora.

Tu pracownik pomoże Ci załatwić sprawy.

Informacja dla osób z niepełnosprawnością ruchową:

  • budynek nie jest jeszcze dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi

 Jeśli przyjedziesz do nas autem

Zaparkuj naprzeciw budynku placówki, od strony ul. Wolności na miejscach wyznaczonych do parkowania.

Masz prawo wstępu do urzędu z psem asystującym

Jeśli jesteś osobą niepełnosprawną możesz wejść do placówki z psem asystującym. Pies musi mieć uprząż i certyfikat potwierdzający status psa asystującego. Musisz mieć także przy sobie zaświadczenie o szczepieniach weterynaryjnych psa. Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za szkody wyrządzone przez psa asystującego.